U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.
Vragen over de verkoper of je bestelling
Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.
E-mail de verkoper
Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.
Reviews
Diefstal
Het bedrijf beweerde dat ze het geld hadden teruggeboekt, maar ik zag niets op mijn rekening staan. Toen de dreiging van een deurwaarder reëel werd, heb ik uiteindelijk betaald. Mijn acties waren aanvankelijk goed onderbouwd, maar werden uiteindelijk wanhopig omdat ik de bijna 50 euro niet wilde betalen. Dit bedrag is veel voor mij, en bovendien vond ik het onterecht.
Your-looks-for-less kan alle argumenten gebruiken en mij in een kwaad daglicht stellen, zoals ze in eerdere berichten hebben gedaan. Toch blijft het feit overeind: op de door hen genoemde datum is er geen geld bijgeschreven, noch die dag, noch die maand (ik heb dit zelf gecontroleerd en rekening gehouden met mogelijke vertragingen).
Wie wil er op een vrijdag opeens het bericht krijgen om te betalen zonder enig bewijs van een overboeking? Het vervelende is dat het me nog steeds dwarszit. Als zij bewijs van de overboeking hadden laten zien, had ik het kunnen accepteren. Nu is er een precedent geschapen, en wie zegt dat ze in de toekomst niet opnieuw geld van mij gaan eisen?
Diefjes
Verleden jaar heb ik een bestelling gedaan en die betaald. Uiteindelijk heb ik de rekening twee keer moeten betalen en wie weet kom het nog een derde keer? De klantenservice is altijd muisstil als ik ze erop wijs dat er geen bewijs is en als ik mijn bankafschrift toont.
De klantenservice hangt op vlak voordat ze je uitschelden. Mijn advies is betaal hier niet!
Ik heb nog nooit twee keer betaald voor een bestelling en echt spijt van dat ze mij mentaal hebben gebroken om het te doen. Diefjes!
Slechte klantenservice
Ineens een e-mail met je moet betalen zonder enige toelichting. Toen ik belde konden ze mij geen toelichting geven over welke bestelling het ging en het enige wat ze zeiden was: “we hebben geld overgemaakt op een rekening zes maanden terug en die moet nu terugbetalen”.
Over welke bestelling gaat dit? Welke rekening is het overgemaakt? Waarom moet ik na maanden ineens overmaken?
Er is niks overgemaakt op de datum die hun stuurde en ik ga niks overmaken. Ze sturen mij dagelijks mails en de chats beledigde ze mij door te roepen: “u maak uw zelf gek, het is geld is overgeboekt en u moet snel betalen”. Hun bellen gaat soms goed al is één collega die mij bijna liet huilen.
retour
Hebben leuke kleding. Alleen jammer als je iets terugstuurt duurt het 4 (of meer) weken voordat je geld krijgt. Je moet wel eerst een bericht sturen anders kan je fluiten naar je centen. Zij zijn wettelijk verplicht binnen 2 weken het geld terug gestort hebben op je rekening.
Zij vinden dat moeilijk omdat het moederberdrijf in Duitsland zit.
Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
3 Keer iets bestelt bij your-look-for-less/ 4x met hun klantenservice gebeld gespreid over een langere periode.
2 Keer via de bestelkaart, waarvan de levering heel lang op zich heeft laten wachten. 2 Keer gebeld met hun klantenservice, waarbij 1 keer werd gezegd dat mijn bestelling niet te zien was in hun systeem en dat ik het opnieuw moest doen. Dit heb ik niet meer gedaan en tot mijn verbazing krijg ik weken later toch mijn bestelling. Bij mijn volgende bestelling moest ik weer bellen, omdat de levering erg lang op zich liet wachten. Toen werd tegen mij gezegd, dat ik beter telefonisch of online kon bestellen want dan zou ik weten wanneer ze kunnen leveren. Dus was mijn 3e bestelling online, ik dacht laat ik het toch nog een keer op deze manier proberen. Over deze bestelling heb ik inmiddels weer 2x keer gebeld. Vorige week werd gezegd dat ik 1 trui deze week zou ontvangen en de andere nog niet. Ze kon niet zeggen wanneer ik de andere zou ontvangen. Nu weer gebeld omdat ik nog niets ontvangen had en door deze mevrouw werd gezegd, dat er problemen waren geweest in hun magazijn en dat ik de nu wel 2 truien volgende week zal krijgen. Ik wacht af................
Ben tamelijk tevreden
De kwaliteit van de kleding wisselt. De ne keer is de kwaliteit goed, de andere keer minder. Bij terugsturen heb ik altijd snel mijn geld teruggekregen. Ik heb tot nu toe geen klachten over de service. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket verrzonden wordt.
Leuke site
Kleding vind ik redelijk van kwaliteit, de prijs is redelijk maar het duurt erg lang voordat je het pakje ontvangt, daarom bestellen doe ik niet snel meer.
late levering
Deze kledingsite heeft nogal wat verbeterpunten. Het leveren van kleding duurt 2 a 3 weken, dat moet in deze tijd beter kunnen. Ondanks de lange verzendtijd niet alles gelijk geleverd, wel besteld. Controle van wat men verstuurd moet veel beter. Deze proefbestelling op de kledingsite was eenmalig.
Jouw webshop op beslist.nlPartners voor webshopsAffiliate programmaKlanten login
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.